1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> اولین سالگرد...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

سلام سلام یه خبر توپ !

امروز اولین سالگرد آشنایی من و سعیدمههههههههه...وای باورم نمیشه به همین راحتی یه سال گذشت...

یه سال گذشتا....فقط دوسال دیگه مونده !!

حس خوبی دارم میدونید...منتها خیلی دلم میخواست امروزو با سعید یه جشن دو نفره بگیریم ولی....خوب راستش سعید نیست و حتی حس بدم بهم میگه که.......

اما امروزو کلا نمیخوام به چیزای بد فکر کنم....فقط احساس دلتنگی شدیدی میکنم...

دلتنگم...دلتنگ خیلیا نه....دلتنگ خیلی چیزا...دلم برا یه سال پیش تنگ شده...چقد تو این یه ساله تغییر کردم و باورهام و دیدم عوض شده...چقد درد رو میفهم...چون درد رو حس کردم...چقد از بیخیالیام فاصله گرفتم...چون فکر و خیالم شده سعید...

چقد دلم برای سعیدم تنگ شده...برای سعید یه سال پیش...چقد سعید عوض شده...خیلی خیلی خیلی عوض شده...اونقدر که حتی گاهی گیج میشم چجوری باهاش برخورد کنم و یا حس میکنم اصا نمیشناسمش...و از خودم میپرسم...که مث قبل دوستش دارم یا نه....من عاشق سعید قبلی بودم اما...این سعیده ذره ای شبیه به اون نیست...دلم برای سعید خودم تنگ شده....دلم میخواد امشب بتونم دوباره سعید خودمو سعیدی که عاشقشم رو حس کنم...برام دعا کنید....

 



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت14:10---15 شهريور 1393
مبارک باشه
پاسخ: متشکر ام!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 15 شهريور 1393برچسب:,ساعت 13:48 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت